torsdag, januari 05, 2012

teckning 2012



Ja, men hej och hå vad jag krånglar! Jag läste fel på tider för inlämning och tack och lov såg jag det medans jag var hemma. Jag trodde jag skulle lämna in på tisdag mellan 16-19 men det visade sig vara igår. Jag hade inte några titlar heller och jag var nära att ge upp. Men när jag så småningom upptäckte att jag hade en hel dag till på mig och fundera på titlar så kunde jag pusta ut. Det är så typiskt mig!
Titlarna är från vänster till höger: "Från tanke till gapskratt", "Från handling till tanke" och "Från tanke..." Vi får väl se då var juryn tycker. Jag har i all fall kommit mig för att lämna in någonting till skillnad mot andra år då jag bara har tänkt tanken. Nu: Från tanke till handlning. Bra jobbat! ;-)


2 kommentarer:

pauline sa...

beautiful illustrations!! :-)
Happy New year!! xoxo

Fia sa...

Så bra du är Åsa. Och typiskt dig med tiden för inlämning. Jag håller tummarna att juryn tycker som jag!