lördag, september 01, 2012

drygt

Jag som skulle visa bilden på mitt fina mobilskal med den K-märkta fågeln på. Men det finns ingen kontakt med servern så det går inte att ladda upp en bild... knepigt. Vad har hänt då tro?
Hur som helst så fick jag till en fågel. Dessvärre är jag inte så nöjd med själva skalet eftersom det "suger" sig fast i tyg så telefonen fastnar i fickan. Suck. Men det var en kul grej i alla fall.

Igår försökte jag brodera lite igen. Det blev något sporadiskt stygn och någon liten broderad böj. Jag ville bara försöka komma igång med något. Jag är otålig och tycker att det är omständigt. Jag ser resultatet framför mig klart och tydligt. Resan dit vill jag helst slippa. Istället för att se resan dit som en spännande upplevelse så orkar jag inte med den. Vill komma fram, vara klar. Det gäller väl att inte ge upp. Jag vet ju att det ger mig så mycket. Känner någon igen sig?

2 kommentarer:

Elin sa...

Jag har haft samma problem med uppladdning av bilder. Efter lite googlande hittade jag ett tips. Om du klickar på nytt inlägg så kan du uppe i väsntra hörnet välja SKRIV eller HTML. Om du klickar på HTML kan du ladda upp bilderna men de syns bara som kod. Klickar du sedan på SKRIV igen så ser du bilderna och kan skriva ditt inlägg. Jag gjorde så några gånger, men nu verkar det ha fixat till sig igen åtminstone på på min blogg.

Känner igen fenomenet med mobil som fastnar i väska och ficka... Ska köpa ett nytt lite blankare skal nästa gång.

Åsa sa...

Tack Elin! Jag det ska jag prova! Ja, ett blankt skal får det bli :)