torsdag, maj 11, 2006

jobb

Nu har jag snart jobbat en vecka. Det känns bra faktiskt. Riktigt roligt att få börja färga tyger och sånt igen. Jag som trodde att det aldrig skulle bli så mer. Tänk vad lite man vet.

Ja, annars har jag inget att berätta just nu. Jag ska fixa till mig lite bara. Lägga lite mascara och så. Sedan är det dags att cykla iväg. Det går föresten bra att cykla. Jag tar det lugnt, andra gör inte det. De liksom syklar som besatta ner och upp för backarna. Det läskigaste är när en buss stannar och det väller ut ungdommar som ska till skolan. Dom har nämligen ingen kolla alls på omvärlden utan bara går rätt ut i cykelbanan och ser sig inte om. Då måste man vara försiktig. Vad som helst kan hända. Man det är inte bara ungommar som går mitt i cykelbanan det är även älder. Jag har svårt att lita på folk när jag cyklar.

.....just ja, mascaran... Tjing!

Inga kommentarer: