måndag, maj 22, 2006

händelserik helg

Tänk vad det har hänt grejer i helgen! VM guld, Finland vinner festivalen och ja tänk vad mycket det har hänt. Jag kom inte på något mer. Nu är det spöregn och börsras, allt pekar neråt kan man säga. Inte för att börsraset är mitt största intresse direkt. Jag har mycket viktigare saker att göra, som tillexempel rena mig själv från slaggprodukter. Har köpte en dunderkur på 20 dagar och sedan ska man vara en renare människa. Det låter bra. Det är något man ska göra fyra gånger per år tydligen. Det återstår att se om det fungerar.

Jag har funderat lite på det där med färganalys. Man ska ju ta reda på vad man är för årstid och sedan om den årstiden är varm eller kall. Jag tror att jag är vår... fast sommar verkar också stämma på mig. Men sommar är kall och vår är varm. Så då vet jag varken ut eller in. Det står om man är osäker på vilken färgpalett som stämmer så borde man ialla fall vara säker på vilken årstid man är, men jag vet fortfarande inte det. Enligt säkra källor så ska det vara jätte dyrt att betala för att få en färanalys. Jag har bara tittat på nätet och det är inte så lätt. Men varken på vår eller sommarpaletten så finns svart med. Det är ju intressant. Jag som har så mycket svart. Har jag gått fel klädd då i alla dessa år?? När jag vet vilken grupp jag tillhör ska jag ta med mig min palett till klädaffären så jag kan köpa rätt färger.
Att det ska bli så svårt.

1 kommentar:

Jan Ericson sa...

Ja, du har gått felklädd, hela tiden....