torsdag, juli 27, 2006

Gruvsamt

Imorgon åker jag hem. Det känns lite gruvsamt att åka. Det blir så mycket måsten nu när jag kommer hem. Förut har det vart kursen som har varit mitt stora måste. Nu är det massor av saker. CSN, TRS, utställning, ringa hit och dit. Men det kanske inte tar så mcyket tid om jag gör allt så fort som jag bara kan.
Vad är det för fel med mina pigment på benen? Jag får aldrig bruna ben numera. Jag har dessutom kladdat på mig Doves Summer Glow Body Lotion, men tjena vad bra den var. Innan jag har fått summer glowiga ben av den är sommaren slut kan jag säga. Men det är klart, jag var som en albyl innan så det kanske inte är så konstigt... Nä, det är hopplöst. Jag ska inte hålla på att bry mig mer om det. Det är dömt att misslyckas med att få en snygg solbränna. Inte kan jag sola solarium heller. Jag blir uppbränd på benen och skinkorna. Knallröd. Andra som solar solarium får ju en jämn och fin färg. Nä, jag skiter i det. I värsta fall får folk sätta på sig solglasögon när jag kommer. Det blir nästan lika farligt att titta på mina ben som att titta rätt in i solen. Men det är inte mitt problem, jag kan inte tillfredställa alla.

Inga kommentarer: