lördag, mars 25, 2006

Atjooo!

Förkylningen fortsätter, men jag känner mig mycket bättre idag. Men jag skulle på 30års kalas idag och det var bara att ställa in. Jätte tråkigt. En rolig sak appropå nysa det är att se en nysning i slowmotion. Det har jag sett på TV en gång och det var väldigt roligt. Att man hinner göra så mycket med ansiktet på så kort tid som en nysning pågår.
Det har varit mycket sjukdom på min blog nu, jag hoppas det snart är slut på det, men annars var det längesedan jag skrev om.... vaddå? undrar alla.....Jo mina GRANNAR! Inatt var det dags att ligga vaken igen. Från klockan 24.00 till 04.00 var det fest. Inte med musik och så, på en fronten var det så lungt så. Fast i och för sig, vad gör man när man inte får lyssna på musik? Jo, man spelar själv förstås! Även om man inte kan, så går det att klinki plinka på gitarr. Så där lagomt högt att man hör att någon spelar. Sedan är det dunsar i väggar och golv. De måste vara väldigt slapp i händerna för allt verkar hamna på golvet som de tar i. Stort som smått. Ibland höga röster, någon som går med högklackat inne fram och tillbaka. I ett års tid har det varit så här nu från och till. Det är krig! Dom ska bort!
Det är jätte fint väder ute och jag måste sitta inne. Jag får trösta mig med en kopp kaffe. Förresten varför är man inte kaffesugen när man är sjuk? Det är inte jag. Kanske att jag har druckit en kopp den här veckan. Men nu skulle det faktiskt vara gott. Det kan vara så att man inte känner någon smak heller. Då är det meningslöst.

Inga kommentarer: