fredag, mars 24, 2006

rinnande öga

Det rinner i ena ögat och jag är mest täppt i ena näsborren. Hur kan det bli så? I morse vaknade jag före fem av att jag hade så ont i musklerna. Det är som att dom drar ihop sig när man ligger för mycket. Det gjorde jätte ont. Vilket lidande...
Någon gång under dagen så kommer det en firma som ska ställa in luftflödet i våra ventiler. Jag tycker att det är så svårt när man inte vet när dom ska komma. Tänk om jag ligger och sover eller precis har satt mig på toa. Till slut så kan jag bara sitta rätt upp och ner och vänta.
Ah! Nu hörde jag något! Jag tror dom är någonstans i huset.

2 kommentarer:

Jan Ericson sa...

vilken otrolig sjukdomshistorik det är på din blog....

Åsa sa...

Men Jan, det är min plikt att berätta för världen hur jag nyser och sånt....