lördag, april 08, 2006

anmälan

Japp, nu är det klappat och klart! Jag har amnält mig till högskoleprogrammen. Phu! Ska bara skicka in mina betyg nu...och arbetsproverna såklart. Det är skönt att det är över snart. Hur kunde jag hamna i den här karusellen. För några månader sedan så trodde jag inte alls det. Då viste jag inte om jag skulle bli hälsopedagog eller inte. Gudars! Tänk om jag hade gett mig in i det! Jag såg en tjej på JC som såg ut lite som en Barbiedocka, långt ljust eller snarare blekt hår och höga stövlar med kilklack. Man kan säga att hon var stöpt i samma form som alla andra så vet alla vad jag menar. Hon träffade kompisar (två killar också stöpta i samma form som alla andra unga killar) på JC och sa att hon studerade till hälsopedagog.
-Å, coolt då kanske du kan bli våran personliga tränare! Hö hö nöff nöff oink!
- Hi hi, ja kanske det hi hi.
Jag tackade gudarna för att jag valde rätt.
Jag kanske drar alla tjejer och killar och hälsopedagogstuderande över en kamm? Ja, det är möjligt men det känns bäst för mig just nu att göra det.

Inga kommentarer: