tisdag, juni 26, 2007

Jeans

Det var inte alls min mening att köpa jeans idag. Men vips så provade jag och vips så låg jeansen i en påse och jag gick ut ur affären. Hur gick det till?? Men det var rea. Då kan man väl få köpa. Jag lämnade också tillbaka en klänning som jag köpte på H&M igår. Jag provade den hemma och den var lite konstig. En klänning med halterneck knyt och liten dragsko under bysten. Grejen var att mina bröst blev liksom buckliga. Alltså dom klämdes åt på mitten på något konstigt sätt. Jag hade ingen BH, men inte hade det blivit bättre med en sån. Jätte söt för övrigt, men nej tack den ville jag inte ha.
Jag har varit och lämnat kläder också på Biståndsgruppen så jag passade på att titta runt lite där. Men det var ingenting. Ibland känns det lite äckligt med begagnat. Jag vet inte...
Jo, jag har varit på Nina Hemmingssons utställning på Konstcentrum också. Hon är jätte rolig! Försök att se hennes grejer eller köp en av hennes böcker.
Är det nåt med osm har hänt? Nä, jag tror inte det. Jag ska göra mig lite mat snart, sedan är det Morden i Midsommer. Har inte alla dött där snart? Det är bara kommisarie Barnaby och hans familj kvar nu. Får väl se ikväll.

Inga kommentarer: