onsdag, juli 11, 2007

kvälls te

Käkar kaviarmacka och dricker te. Jag sitter i Järvsö och skriver nu. Det är så roligt för jag har tagit med mig datorn hit och det finns trådlöst nätverk här. Ingen är gladare än jag! Jag har bara gjort en liten miss och det är att ta med mig usb sladden till mobilen och kameran så jag kan ladda ner mina bilder. Men det får bli nästa vecka.
Ibland undrar jag vad jag håller på med egentilgen. Jag tvättar och strycker dagarna i ända. Suck. Idag kändes det inte så inspirerande. Men det är ett bra jobb ändå. Det kan man inte säga något om. Sedan får jag ju heja på kossorna när jag går hem.
Det är bara 11 grader varmt nu och klockan är 22.53. Det har varit växlande idag, lite sol och lite regnstänk. Ikväll är himlen ljusgrå/blå och målnen är rosa där solen skiner. Det blir så när solen går ner bakom berget. Himlen blir helt makalös fin. Det är nästan i klass med Skagen. Nästan...
Det var över 200 pers idag på föreställningen. Det börjar ta sig.

Inga kommentarer: