måndag, april 27, 2009

cosmos

Igår fick jag cosmiskt ljus på yogaskolan av Tomas Di Leva. Mellan kl 13 och 17 så mediterade vi och han svarade på frågor om olika saker som människor upplevde och och han sjöng förstås också, "Vad är frihet" och "Miraklet". Det är något speciellt att få höra musik när det är så intimt och på ett ställe som inte vanligtvis är en musikscen. Han är så cool och så annorlunda men så självklar i sin kaftan och sitt hår. Jag blir imponerad och inspirerad av honom. Han säger det som man vill höra, som att alla är perfekta just nu i den här stunden. Jag är perfekt, du som läser detta är perfekt just nu. Nästa gång han kommer ska jag nog gå igen. SPA för själen med di leva. Underbart!
Innan jag var på di leva SPA så var jag på hälsomässa på högskolan i Gävle. Också jätte intressant. Massor av mer eller mindre bra utställare att besöka. Jag valde bort speed coaching - 10 min för 200kr och frottékläderna, utan gick i stället till Aromainstitutet, Själarum, Crea Diem och så pratade jag med Eva på StyrkeBalans.
Inte nog med alla upplevelser igår så såg jag i morse att björkarna börjar bli grön! Tjohoo!

Inga kommentarer: