måndag, juni 22, 2009

Solen skiner

Det är mycket väder och jag verkar kanske fixerad, och så är det också. NU skiner solen och det är varmt och luktar sommar. Det är bara så skönt!
Premiären gick bara fint och det var roligt! Nu är jag ledig tills på onsdag. :)
Idag ska jag in till stan och titta på glasögon. Ångest och elände, men jag måste. Blir galen på mina bågar med skyddslappar så jag inte kan se åt sidan. Hoppas att jag hittar några som jag kan låna hem. Det som är inne nu är väl stora glasögon, men med tunna skalmar? Eller? Finns mormors gamla 70-80tals bågar kvar? Skulle kunna ta dom i så fall! :D
Blev så glad i morse när jag såg att sommardeckarna på tv:n börjar igen. Komissarie Montalbano i kväll och Morden i Midsommer i morgon. Den ena segare än den andra, men det gör inte så mycket. Det är så sommardeckare ska vara. Det bästa av allt är att de gå på mina lediga dagar! Annars har jag blivit olycklig.

Inga kommentarer: