onsdag, augusti 24, 2005

Dimma

I morse när jag tittade ut var det dimma. Usch, vad tråkigt. Idag blir det en jobbig dag tror jag. Först så måste jag göra min engelska, fast det är faktiskt kul. Jag tror att jag har börjat fatta det där med perfekt och pluskvamperfekt nu. Jag har även lärt mig lite everyday word som tex sod off och do the trick. Det kan ju vara bra att veta :-)
Men jag måste ta kontakt med a-kassan och jag måste ringa Dell (det tar aldrig slut med mina problem!!! Nu har jag ett streck i skärmen som bara kom helt plötsligt innan semestern.) och sedan måste jag ringa Gavlegårdarna för att vi har bubblor i mattan på toa. Dessutom har jag ett jättestort bett på fotknölen så den har svällt upp och det kliar så jag kan bli galen. Det enda jag vill är att åka till stugan och sitta på altanen och bara titta på sjön och dricka kaffe.

2 kommentarer:

Jan Ericson sa...

Hej, nu kan jag posta kommentarer.

Jan Ericson sa...

"sod off" är en klassiker.
"Twat" är oxo bra, det kan du nämna på kursen....