onsdag, augusti 31, 2005

Ibland blir man bara less


Klockan är inte mer än tio över nio och någonstans spikar en granne för fullt! Redan vid åtta tror jag att dom började, men då var det inte spikandes utan dom bankade på någonting. Jag var vaken i och för sig, men det låter hela tiden här. Jag blir galen på det.
Hoppas att jag kan komma åt en dator under min on the road- period så jag kan skriva lite och berätta vad som händer. Kanske det blir dåligt med illustrationer, men jag ska göra så gott jag kan. Idag är det tvätt och jag ska bara länma en bok på biblan. Annars är det inte så mycket mer, tror jag.
Jag hittade en fin ryggsäck igår! Den har ett fack för dator och ett fack för cd-spelare. Nu ska jag inte ha min dator med mig som alla vet men jag tänkte på framtiden. Jag ska packa ner andra viktiga saker som tex handväska och lite smått och gott som kan vara bra att ha ;-)

Inga kommentarer: