onsdag, augusti 20, 2008

stackars pelargon!

Jag håller på att döda en av pelargonsticklingarna som jag köpte. Den var för liten för att planteras i större kruka. Vad tänkte jag på??? Den som skulle få så fina rosa blommor med mörka stänk i. Suck!
Ja! Jag gick och tittade till den nu och den är död. Murken. Så dumt!

Man får bara svara med ett ord på den här listan. Svårt, men jag har försökt. Jag har lånat den av Marie. Gå in och läs hennes via länken Med mina händer...

1. Var är din mobiltelefon? hallen
2. Var är din (o-)äkta hälft? garaget
3. Ditt hår? ljust
4. Din mamma? himlen
5. Din pappa? bäst
6. Det bästa du vet? skratta
7. Din dröm inatt? Inget
8. Din dröm/ditt mål? yogarutin
9. Rummet du är i? rosarummet
10. Din hobby? Mycket
11. Din skräck? Dödsfall
12. Var vill du vara om 6 år? nånstans
13. Var var du igår kväll? Hemma
14. Vad du inte är? Framfusig
15. En sak du önskar dig? Muskler
16. Var du växte upp? Sandviken
17. Det sista du gjorde? Åt
18. Dina kläder? nödvändiga
19. Din TV? Tjock
20. Ditt/dina husdjur? Inget
21. Din dator? Dell
22. Ditt humör? Lugn
23. Saknar någon? ja
24. Din bil? volvo
25. Något du inte har på dig? volanger
26. Favoritaffär? många
27. Din sommar? bra
28. Älskar någon? familjen
29. Favoritfärg? blå
30. När skrattade du senast? nyss
31. När grät du senast? igår

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

Ha ha! Jag skulle vilja se dig med volanger... :-D

Kul att du gjorde listan. :-) Nu kallar Robert om att maten är klar... Vi skrivs snart igen!