lördag, augusti 04, 2007

Flyttåsa ab



Här är vårt lilla gula hus! Jag är så glad och nöjd över att det blev det där huset. Vi kommer att få det fint där. På bilden blommar körsbärsträdet, nu är det hur mycket körsbär som helst! Jag älskar körsbär! Har alltid önskat mig ett sånt. Det var ett trauma för mig när det höggs ner på Furuvägen. Men nu kan jag äta körsbär så jag storknar.

Jag är så trött i kroppen efter två dagars bärande av möbler och kartonger. Armar och ben är som överkokt spagetti. Nu är det bara resten kvar. Vi har lite ledigt idag. Ska bara slappa.

2 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

Oj, vad det händer saker här när jag tagit semester i tre dagar!
Jättekul att ni fått nycklarna till huset! Jobbigt med allt som ska flyttas... MEN SÅ KUL! Och ni kommer snart att känna att det är ni som bor där... du har ju så många saker med själ... :-) Och jag vet att du garanterat får det mysigt. Känner ju inte Jonas, men kan tänka mig att han bryr sig också.

Önskar er lycka till med allt slit, jag tänker på er. Och skickar lite styrkekramar från söder...

Marie - Med mina händer... sa...

Hej vännen! Börjar bli orolig för att du hamnat i en flyttlåda... :-D
Hoppas allt är bra!

Kram Marie.