fredag, januari 09, 2009

dagens bilder

Jag fortsätter med mina glasfigurer.

Lilla igelkotten har jag också haft sedan jag var liten samt...

lilla kaninen som är så söt. Båda hade jag i min hylla. Nu samsas de tillsammans med...

dessa två katter som jag har fått från moster Kerstin. Dom har så häftiga uttryck och är de största av mina glasfigurer.
Appropå tålamod så är jag mycket stolt över mig själv idag.
Tålamod 1: Jag har fick fart på mösstickningen med strumstickorna och det börjar se ut som att det ska bli en mössa. Än har jag bara kommit ca tre cm men ändå. 2 aviga och 2 räta runt, runt 136 m med Garnstudios Alpaca. Mjuk blir den i alla fall.
Tålamod 2: Igår skickade jag iväg två CV! Det tar en evig tid att skriva och jag är så nöjd när jag är klar. Om det blir resultat är en annan sak, men det skiter jag i nu.

Inga kommentarer: