måndag, januari 19, 2009

Lennart o jag


Det här är min upprepade Lennart-bikini som numera är på väg att bli en väska... kanske. Även det är ett expriment eftersom jag kollar på två beskrivningar och försöker komma på hur jag ska göra en kompromiss.
Vaddå Lennart? Det var så att jag virkade färdigt två trekanter, kupor, och virkade band så allt skulle hålla ihop. Oerhört nyfiken tog jag på mig skapelsen och insåg att jag kommer ALDRIG att använda denna bikiniöverdel någonsin eftersom den var hur jäkla stor som helst! Jag kan ha gjort fel också så det är nog inte beskrivningen plus att jag är ganska liten så det får bli mindre antal luftmaskor nästa gång. Inte nog med att jag såg ut som hej kom och hjälp mig i den där så hade jag samma frisyr som Lennart Swahn och med mina stora glasögen blev liknelsen snäppet värre. Därför har jag kallat bikinin för Lennart. Kommer nog att göra ett nytt försök på en Lennart sedan, kanske med ett mjukare och tunnare garn.
Annars så packar jag som mest. Vi åker i morgon natt till Arlanda och sedan på onsdag morgon lyfter vi mot Goa. Nu börjar det bli pirrigt! Iiiiiiih! Hoppas att jag kan skriva och berätta lite om jag hittar något bra ställe där det finns dator.
Idag vill jag gratta min fina Jonas som fyller 3o år!!!! Grattis!!!!

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

Wow! Ha det så underbart på resan! Och ett stort grattis till Jonas, så klart! Kram, vännen!