söndag, oktober 28, 2007

Premiär

Nu är det slut mellan Dracula och mig. Jag har lämnat honom och nu får han klara sig själv. Kanske kommer att titta till honom igen lite senare. Men nu vill jag pusta ut och vila. Det har varit en lång resa med intensiva 8veckor. Jag har sytt och sytt och sytt. Det blev så bra och jag har fått så mycket beröm. Jätte roligt! Jag fick en pressent av ensemblen, alla som slutade i fredags fick en varsin DVD-film. Filmen som de tyckte skulle passa mig var "Evil dead".... Jag som älskar skräckfilmer.... Jag har ju inte sett hela Dracula filmen heller. Jonas tyckte inte att jag skulle se den heller om jag inte kan se på skräckfilm. Jag blir bara nervös av ljudet och av hur dom ser ut. Ingenting för mig. Men de flesta sa att Evil dead var JÄTTE bra, en kult film. Jag kanske ska försöka då... småtitta lite bara.

Jag har tagit in min oliv nu. Jag köpte en Dot-it lampa på Clas Olsson och monterade upp den i en hylla i matkällaren. Hoppas att den ska klara sig nu då. Min perlagon har också fått flytta ner dit nu. Fia och jag kom på att den håller på att bli utbränd. Känner kraven att blomma jämt och ständigt. Jag fick dåligt samvete som har haft den framme året runt. Det är dags för återhämtning.

Nä, nu ska jag åka och handla lite. Tänkte göra lite linssoppa och marokanskgryta.

Inga kommentarer: