onsdag, november 19, 2008

Då var det dags igen då...

Den 2/12 ska jag ner till Astrid Lindgrens Värld i Vimmerby på intervju. Jag kastade in en ansökan där för de sökte sömmerskor. Jag tror ju aldrig att någon ska ringa men så gör de ju det och jag får lite panik. Det ska bli kul och se hur det ser ut där i alla fall. Anställningen är på projekt så det blir i så fall från och med feb/mars - aug. Vad gör man inte i dessa tider när det ska bli så mycket arbetslöshet som de säger varje dag. Jag tycker det är oroligt nu i världen, kanske måste stänga av och inte ta in så mycket.
Frågan är vilken peruk jag ska ha på mig? Ska jag vara Pippi eller ha Ronjas frisyr? Eller tjata om att jag är kär i Jonatan och att jag ska köpa hus i Körsbärsdalen men att det stora problem med Tengil.... Dessutom säga att jag är bästa kompis med Birk.
Jag ska fundera på saken. :)

Inga kommentarer: