tisdag, november 11, 2008

skor igen



Jag har hittat ett danskt skomärke som heter Duckfeet (http://www.duckfeet.dk/). Sådana där mjuka skor med rågummisula som på 70-talet. Om jag hade pengar..... lali lali lalidej.... Suck.

Vi har varit och vaccinerat oss imorse. Jag tog polio och min första twinrix och Jonas sin andra. Det är dyrt. 590 spänn nånting blev det. Sedan är det två sprutor till. Men efter det så behöver man ju inte göra det något mer så det är värt det.

Inte nog med det så ska jag spendera pengar på en ny frisyr idag också. Ska klippa mig kl 11 så jag ska börja göra mig i ordning snart. Jag vet som vanligt inte hur jag vill ha det. Klippa av allt eller låta det vara kvar....
Mycket pengar blev det men jag fick panik över hur jag såg ut och nu när jag ska ner på intervju så måste jag väl se hyfsad ut. Inte som en urskogsindian som pappa brukar säga :) Det återstår väl att se hur det blir. Jag tror inte det kan bli värre i alla fall för jag har inte klippt mig sedan i juni.

Inga kommentarer: