fredag, november 14, 2008

nöjd

Ja, visst kan jag väl känna mig nöjd med intervjun på H&M igår. Tror jag... Men det kändes bra när jag gick där ifrån och jag vet inte hur jag skulle ha svarat på frågorna på ett annat sätt. Idag när jag tänker på det så kan jag väl kanske ha formulerat mig på ett annat sätt på en del frågor, eller förklarat mig bättre. Men vad svarar man på frågor som: Vad gör du om 5 år? Har du misslyckats någon gång? osv. Det känns liksom som att man famlar omkring och inte riktigt vet vad de är ute efter. Men å andra sidan så hade jag vetat det kanske det hade varit svårt att vara sig själv, att man omedvetet vill passa in i deras mall. Det är nog bra att man inte vet så mycket. Inom två veckor får jag svar om det blir en andra intervju eller ett nej.
Min frisyr blev som den blev och jag hade en ganska vanlig klädsel. Funderade på om jag skulle ha haft en rolig hatt på mig eller så :-) Skojar bara. Men det hade varit kul! Eller varit in på Buttrix (eller vad affären heter) innan och köpt en Elvis peruk och pressenterat mig som Elvis Ericson. :-D ...bibapelola she's my baby bibapelola....

2 kommentarer:

caelm75 sa...

Haha, gud vad roligt. Jag skrattar ihjäl mig. Att du inte gjorde det!! Hahahahahahahah.

Åsa sa...

hahaha! Ja, det hade varit en merit måste jag säga! Tänkte på dig när jag kom på det! :-D
Kram!