onsdag, november 12, 2008

dessa skor!

Men kolla vilka häftiga träskor! Swedish Hasbeens (www.hasbeens.se) har massor av häftiga träskor! Åh, vad glad jag blir! Röda, blåa, gröna, silver, guld, svarta och vita! Mina från Knulp är också fina men jag skulle vilja ha ett par i färg också. Men då var det pengarna igen då.... suck. Men titta får man.
Jag fastnar framför datorn när jag egentligen bör förbereda mig inför morgondagens arbetsintervju. Det tar emot och träskor är ju mycket roligare än att försöka komma på vad jag ska säga i morgon. Vad ska jag ha på mig? Min frisyr får jag inte till heller. Jag klippte mig igår och nu är jag kort i nacken och det är längre uppe på huvudet... typ. Jag såg inte klok ut igår när jag frissan var färdig med mig. Jag fattar inte hur hon tänkte med stylingen! Som om jag hon hade trängt på mig en hjälm och låtit håret torka i den. Det var bara platt! Tur jag hade mössa med mig som jag kunde dra på mig på vägen till bilen. Paniken steg sakterliga på vägen hem och jag visste inte hur fort jag skulle få komma hem och få se hur jag såg ut. Efter ett tag så kände jag mig ändå ganska nöjd. Det var skönt att få bort slitet hår. Men idag är det värre. Vet inte än hur jag ska hantera det här med stylingen. Det blir som det blir. Jag är aldrig nöjd med min frisyr så det är bara att ge upp :)

Nä, nu ska jag förbereda mig lite....

Inga kommentarer: