torsdag, december 04, 2008

blev det som jag hade tänkt mig? Del 1


Jag behöver er hjälp! Har i all hast stickat "Åremössan" igår kväll och nu på morgonen. Jag vet inte om det blev som jag tänkt mig.... Vad tycker ni?? Är det en tårta? Är det en badmössa? Är det fel färg för mig? Är den söt? Är den OK? Är den fin? Passar jag i den? (Bilden kanske inte är rättvis heller eftersom jag har fotat med blixt och det blir lite konstig färg. Det är nog mattare rosa än vad det ser ut som på bilden)
Det som bara är helt underbart med mössan är att den är så mjuk och gosig och mysig och varm och ullig! Jag får se hur jag känner och om jag trivs iden. Annars får jag väl smyga ut när ingen ser mig om jag ska ha den på mig. Fast med den färgen så.... :-S

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

SÅ JÄKLA HÄFTIG!! Störtskön mössa! Klart du ska ha den. Oj, vad den piggar upp i mörkret.

Jag har precis köpt en ny basker. I ljuvligaste angora, den är så fjunig och mjuk. Fast jag bangade o köpte en svart. :-)