onsdag, december 10, 2008

tyghyllan


Jag har inte haft så mycket att säga på några dagar, men nu desto mer! Jag fick i ordning en tyghylla i tvättstugan igår. Alla mina tyger har legat i papperskassar sedan vi flyttade in, dvs i över ett år... *harkel*, men igår flyttade vi in en sliten gammal hylla i björk som förra ägaren lämnade kvar i garaget. Eftersom garaget är fyllt till bredden med bilar så fick den inte plats längre. Den fick bli min tyghylla i stället. Jag har aldrig haft en sådan ska ni veta och det är en fantastisk känska :) Problemet är att det kan bli fuktigt där, eller det är fuktigt när man hänger tvätt och hur ska det bli då?? Vet inte hur jag ska lösa det och kanske det blir så att jag måste förvara tygerna på annat sätt. Tills dess ska jag njuta av min fina hylla!

Inga kommentarer: