onsdag, december 31, 2008

några timmar kvar...

sedan är det nytt år med nya utmaningar med stickor och virknålar! Inte bara det hoppas jag, annars måste jag nog söka hjälp.
Jag blev klar med mina mormorsrutor idag och det visade sig att det blev en liten filt till en alldeles ny liten flicka som föddes i Umeå på lördasmorgonen den 27 dec. Lagom stort projekt eftersom det skulle ta en oändlig tid att virka en filt till mig själv. Jag blev väldigt nöjd själv och jag hoppas att lilla flickan ska få användning för den.
Bilderna är inte så bra eftersom jag har haft blixt, men jag kunde inte vänta tills i morgon.

Till sist vill jag önska er alla ett gott slut och ett Gott Nytt År!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

Åh, åh, åh! Så snyggt! Och vilken perfekt present!

Gott nytt år, vännen! Kram, Marie