tisdag, september 06, 2005

Åh vad gott!

Stuvade makaroner och faulkorv. Mmmm.
Hur som helst så gick vi runt på Riks och tittade. Skrev kontrakt och lite annat. Fick inget kaffe, bara till lunch. Efter lunch satte vi oss på tunnellbanan in till stan och vidare in till Stadsteatern. Kollade lite på kostymer och pratade med en tjej där. En timme senare ca 15.30 var vi färdig för idag. Jag gick på H&M och köpte två tröjor och jag fick syn på Puma skorna som jag har velat haft hela sommaren. Jag har ångrat mig så länge att jag inte köpte dom, men nu så vet jag inte hur jag ska göra. 800kr kostar dom, det är lite väl mycket just nu. Sedan är dom så somriga och sommaren är ju slut, fast det var 24 grader varmt idag så inte vet jag. Men det är nog sista sommardagen i så fall. Jag ska nog spara mig till Umeå ändå. När klockan var fem kom jag till Märsta. Det var så varmt och äckligt på pendeln. Folk är över allt och det är så mycket ljud hela tiden. Tur att jag bara ska vara i Stockholm en liten stund. Annars vet jag inte hur det skulle gå.
Jag har lite nackspärr känner jag så jag ska ta Alvedon nu och sedan ska vi titta på film.

1 kommentar:

Jan Ericson sa...

Va' inget Kaffe......???