fredag, september 16, 2005

Skönt att komma hem


Var hemma vid 19 tiden ikväll. Det var så skönt att få komma hem och vila. Jag har gått och lagt mig vid nio tiden i två dagar hos Kerstin. En kväll somnade jag med lampan tänd till och med och vaknade halv fyra på natten och trodde jag hade sovit över för det var så ljust. Sedan kunde jag inte somna om.
I morgon får jag sova ut och ligga och vila lite. Det har ialla fall gått bra den här tiden i Stockholm. Trots mycket folk, trängsel och höga ljud som jag blir rädd av. Jag vänjer mig aldrig vid när x2000 kör förbi pendeln och det bara smäller till. Usch, vad jag blir rädd! Nej, det där är inget för mig. Precis när jag har sjunkit in i min värld så bara smäller det. Andra verkar inte bry sig alls. Som det vore den mest naturliga sak i världen och det är väl det för dem förstås. Men nu är det bara måndag, tisdag och på onsdag så åker vi iväg. Måndag natt och tisdagnatt ska jag sova på hotell.
Förkylningen har börjat gå över. Nu har jag lite rethosta och låter lite hes. Men det blir bättre och bättre dag för dag...la lala... :-) Jag har fortfarande lite röd näsa.

Inga kommentarer: