söndag, september 04, 2005

Kaffe kaffe tåren den är god...


Idag har vi fikat ute vid Bönan. Jätte mysigt och gott kaffe. Det gick att sitta ute på deras jätte stora amerikanska veranda. Det var Jonas och jag plus ett hundratal pensionärer kändes det som. De drack kaffe, åt kakor och tyckte det var så trevligt där ute. Precis som vi.
I morgon bär det av till Stockholm igen. Nu är det liksom slut på lugnet känns det som. Jag som har haft så lugnt och skönt i nästan ett helt år. Eller det var väl att ta i. Lungt i den mening att jag har varit hemma. Men det är väl inte alltid så skönt att bara gå hemma heller, men oftast är det så. Äh, jag lämnar det där ämnet tror jag. Det blev så krångligt.
Nu har jag inte tid att sitta här och skriva. Jag ska ringa och förvarna my private B&B och säga att jag are on my way to the big city again, you know.

Inga kommentarer: