onsdag, september 28, 2005

Umeå

Äntligen är jag i Umeå. Jag har längtat hit faktiskt. Ni som följt denna blog har förstås läst att det är dags att leta SKOR!!!! Tjohoo!! Skoaffären ligger granne med hotellet. Jag har inte börjat titta ännu för hela dagen igår gick åt att köpa en ny body gel. Efter mycket om och men blev det....ja ved hette den nu? Light blue någonting. Den luktar gott tycker jag.
Idag klockan 11.00 stängs E4 av här för att last bilen ska komma in till den lilla Saga teatern här. Vi har bestämt att vi ska gå dit och titta och se hur det kommer att gå till. Jag ska knäppa kort. Skådespelarna har gjort stora skyltar som dom ska ha med sig som det står BACKA BUCKEN BACKA!!! Han måste köra mot färdriktning och backa in genom en liten passage till inlasten. Man undrar varför dom bokar spelningar på ett sådant ställe när det finns större teatrar här. Det ska ialla fall bli kul att se.
Hej hopp :-)