fredag, februari 24, 2006

Barnprogram

Igår var jag barnvakt. Lekte lite och tittade på Pelle Svanslös. Egentligen så borde man minst en gång i veckan titta på barnprogram. Det är så lättsamt och roligt faktiskt. Jag hade aldrig sett Pelle Svanslös filmen innan, men den var jätte bra och rörande. Jag blev väldigt angagerad i elake Måns och Bill och Bull som är så dumma mot Pelle. Sedan tittade vi på Tintin. Efter det hann jag med att se en halvtimme på Bilibompa. Det var inte så dumt faktiskt. Jag ska nog försöka se mer barnprogram. Lättsamt och oskyldigt. Blir det ledsamt så ordnar det alltid upp sig på slutet.

Tänkte gå på bokrea idag, om det finns några böcker kvar vill säga.

Idag blir det en spännande OS-dag igen. Vi har ju fått jätte många medaljer! Jag tyckte det verkade, i tidningar och tv, som om vi inte skulle ta en enda medalj innan OS började. Roligt är det i alla fall.

Nu skulle jag lägga till en bild igen och det blir bara fel! Jag blir tokig på den här skitbloggen. Det är ju inte roligt om man inte kan göra som man vill. Jag skiter i det här. Det som började så bra med Pelle Svanslös... typiskt.

1 kommentar:

Jan Ericson sa...

Prova med en "re-publish" efter det att du skrivit ett inslag.