söndag, februari 05, 2006

Foto

Jag har blivit fotad idag på ateljén. Vi ska så småning om få en hemsida till vår ateljéförening. Alla tyckte att det skulle vara trevligt för besökaren att få se hur vi ser ut också, förutom bilder på en del verk förstås. Fotografen tog en del bilder och sedan skulle jag välja vilken jag tyckte var finast. Ett tittade jag åt sidan på. Ett annat skrattade jag på så det var ju bra, men ögonen hade något hysteriskt över sig. Inte bra. Ett såg jag sömnig ut på. Det jag valde såg jag liksom ut som varken eller. Men det blev ändå det bästa. Nu ska jag bara skriva lite om mig själv och välja vilka tavlor som jag vill visa.För er som undrar hur jag hade det på mitt gympapass kommer här ett antal bilder. Jag var darrig i benen och hade träningsverk dagen efter så det är väl som det ska...

Inga kommentarer: