tisdag, februari 21, 2006

kurs

Jag har varit på kurs idag på min ateljé. Det var riktigt roligt! Linokurs heter det. Man skär i linolium en bild som man sedan trycker på papper. Jag kanske visar bilden här sedan. Men det kommer att ta ett tag. Jag fick ju så ont i tummen. Sedan hade jag träningsvärk i armarna sedan igår. Jag dristade mig till att träna lite framför TV:n igår. Lite situps och ryggövningar. Sedan tog jag fram en hantel som jag har fått i pressent en chaffisen på turnén som tyckte jag var så svag i armarna :-) Men nu kom dom väl till pass och jag tränade lite. Bara själva hanteln väger 1kg, sedan kan man lägga på mer tyngder om man vill. Men det vill inte jag. 1kg räcker så bra. Det känns i mina axlar idag kan jag säga. Då gjorde jag 20ggr upp och ner från sidorna och ut på varje arm. Att jag är så svag i armarna! Jag fattar inte....

Jaha, nu spelar Sverige och Foppa. Det är väl bäst man tittar lite.

1 kommentar:

Jan Ericson sa...

jamen du är ju så svag....