måndag, februari 06, 2006

Två missar

Att man aldrig lär sig!
Jag skulle träna idag hade jag tänkt. Jag kom inte iväg på förmiddagen så jag väntade till klockan blev 13.30 innan jag gick ner på stan. Jag fantiserade ihop att det kanske inte skulle vara så mycket folk där heller mellen 14.00-15.00. Fråga inte varför. Oj, vilken miss! Knökat med folk. Inte en bra tid. Det är väl bäst att stå och hänga på låset klockan 8.00 på morgonen. Inte nog med det, när jag nästan hade kommit fram till porten på Friskis så kom jag på att jag hade glömt mitt träningsprogram. Där står det hur mycket jag brukar lyfta och inställningar på stolarna mm. Ingen idé att vända och gå hem och hämta det. Det var nästan ett år sedan sist så jag kommer inte ihåg hur jag hade ställt in allt det där. Jag fick istället trampa i trampmaskinen i några minuter sedan avslutade jag med romaskinen i 1000m.
Efter detta så blev jag sugen på att låna lite böcker. Jag gick till biblan som jag inte har besökt på kanske ett halvår. Stod länge och valde några intressanta böcker tills det plötsligt slog mig.... just det, inget LÅNEKORT! Det hade jag i en annan plånbok hemma. Så värdelöst allt blev. Jag gick till Lido och köpte två semlor. Sedan gick jag hem i snösblåsten.

Inga kommentarer: