måndag, april 09, 2007

En påsksammanfattning

Det har varit firande hela helgen. På påskaftonen var det 40-årsfest från 15.00 till 24.00. Det var jätte trevligt att träffa folk som jag inte har sett på ett tag och så. Dansade lite grann och åt och fikade. På påskdagen var det kidnappning på schemat. Klockan 10.00 åkte vi till en hästgård där fem hästar väntade på födelsedagsbarnet och på de andra som skulle rida. Det var tänkt att jag också skulle rida med det blev ändrat sedan. Jätte fina hästar, en rysk sort som även alergiker kan vara i närheten av. Så här såg dom ut:





På kvällen gick vi på grekisk restaurang och åt jätte god mat.
Och idag avslutade vi med att äta tårta...igen...phuuu....
Det har i alla fall varit jätte roligt!

Oj! Nu är klockan 22.00! Sista delen av "I mördarens spår" börjar nu! Måste rusa. Hej!

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

Åh... grekisk restaurang... mmm... Känner smaken av tzatziki i munnen... och calamata oliver.

Måste få säga att det verkar ha varit en höjdar-helg!
Kul och spännande!

Och nu har du gjort mig hungrig, så jag måste gå och ta en nattmacka innan jag går och lägger mig... :-)