tisdag, april 17, 2007

Svenska

Nu har bloggen bytt språk helt plötsligt. Inställningar och sånt är på svenska. Det var ju bra. Till och med jag fattar nu...
Vi står först på tur på ett hus nu. Det är pirrigt och lite nervöst, men det känns roligt också. Mycket pengar är det och det är stort. Men, måste man inte satsa lite också? Det får väl bära eller brista då. Jag får köpa en halv gris, stycka den och frysa in och sedan får vi äta blodpuddig resten av året. Inte vet jag, men så illa blir det väl inte? Det känns roligt också. Jag ska inte vara så himla negativ nu, allt går att förändra.
Jag sitter på jobbet nu så jag måste jobba också ;-) inte bara blogga.

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

Iiiiiih...! Vad spännande! Men visst är det skitläskigt!??? Brrr... Mycket pengar ja, och jag gick hela tiden och kände att jag inte hade kontroll när vi stod i begrepp att köpa vårt hus... Jag kunde inget om att köpa hus, rädd för att bli lurad, rädd för att vi inte skulle trivas... Men det gick bra! Vi känner oss inte lurade än, i alla fall! ;-)
Nudlar och knäckebröd är inte heller att förakta! ;-)
Jag tänker på er och håller tummarna för att det ska gå vägen! Marie