måndag, april 23, 2007

Skivomslag

Den här länken är dagens höjdare! Ett smakprov ur boken Sveriges sämsta skivomslag. Fia tipsade mig om den och jag är såld! Måsta köpa den på en gång.
www.bokus.com/newsletters/Pdf/9789185476510.pdf
Det som är så roligt med de där bilderna är att någon har förstås gjort sitt bästa och är jätte nöjd. Kanske resonemanget gick så här:
Harpo: -Det skulle vara väldigt bra om jag också har på mig något som representerar djungeln. Jaa! Den här lilla tygbiten tar jag och sätter runt halsen och sedan kan jag vara naken på resten av kroppen! Bra idé!
Loffe: - Sist jag var på en riktigt party kastade vi ägg och grädde och massa kul grejer på varandra. Det skulle vara jääävlit kul att ha på omslaget.
Elna och Rigmor väljer förstås sina finaste och mest crazy hattar.
Det roliga är ju att någon har tänkt (eller inte tänkt...).

Har haft en mysig helg på Källbo B&B. ;-) Varit på Odensala rundan och shoppat fårskinn. Men jag är så glad över det! Sedan så visade det sig att jag fick det som en tidig födelsedagspressent av min Jonas! Jag är så glad! Det är så fint och krulligt och mjukt. Igår satt jag på det nästan hela kvällen och növlade med tårna i den. Mysigt!

3 kommentarer:

Jan Ericson sa...

Ja....Kjell Brooz; om vi står här ett tag så kanske vi blir uppstrålade till någon annan planet...
Loa Falkman skrapar botten med PEAB-hjälm på svaj.

Åsa sa...

Haha!! Visst är det en bok man bara måste köpa?

Marie - Med mina händer... sa...

Oh my god! Eldorados! Och Dan-Jakob! :-)

Tack för en rolig länk!