torsdag, november 01, 2007

Härlig höstdag!


Jag har krattat och krattat så ni anar inte! Kolla in högarna! Det blev så bra och jag blev så svettig. Solen har strålat och den värmde så skönt. Precis vad jag behövde idag. SOL!!

Sedan åkte jag till OK och kollade glykolen. Jag har aldrig gjort det förr, bara tittat när Jonas har gjort det. Nu skulle jag klara mig själv. Jonas förklarade att man ska titta på den högra skalan när man kikar i den där mätaren. Jaha, ok....
Jonas: Vet du var vattenbehållaren är?
Jag: Nä.
Jonas: Den sitter till höger med ett gult skruvlock.
Jag: Ok.
Allt gick bara bra. Tjejen på OK visste inte alls hur man gjorde. Lite konstigt om man jobbar på en mack kan man tycka. Om jag har fattat detta rätt så är det så pass mycket glykol så att det ska klara -30 grader. Hoppas att det inte blir så kallt bara. Brrr..

Inga kommentarer: