tisdag, november 29, 2011

Art every day month, dag 28


Jag fattar inte att den här månaden snart är slut. Jag började ju utmaningen den 8:de tror jag. Så jag har missat några dagar, men det har varit så kul! Tänk att jag har faktiskt tecknat varje dag sedan dess. Jag är så imponerad av mig sjäv. Det är väldigt ovanligt att jag håller i en och samma sak så länge utan att bli trött på det jag gör.
Appropå det så blev jag lite trött på mina trekantsfigurer och försökte mig på en mer normal människa. Det ser lite ut som dom har samemössor på sig. Det är bara toffsen som fattas.

Nästa år så skulle det vara roligt att vara med i Creative every day challenge, där den här utmaningen ingår i november. Varje månad har ett tema som man jobbar med. Det skulle verkligen vara en utmaning. Jag undrar om jag skulle klara det... Men det verkar roligt.

1 kommentar:

Jan Ericson sa...

Väldigt likt mammas skisser, samma figurer och ansikten.