torsdag, november 10, 2011

Art every day month, dag 10



Idag blev det två bilder. Den övre försökte jag öva på det minimalistiska och inte kladda så hemskt. Det är läskigt eftersom man måste bestämma sig när det är klart.
Den undre är en snabb bild på en liten tjej som jag brukar se om dagarna. Hon och hennes mamma är ute varje dag på en promenad. Mamman har en liten bebis i sits på magen och den lilla tjejen går bredvid. Det går inte så snabbt för hon stannar och pratar och tittar. Varje gång jag har sett henne så drar hon på något. En gång var det en sköldpadda i snöre. En annan gång tror jag det var en barnvagn och idag var det en lite sulky och i den satt en stor ekorre. Jätte gulligt.
Jag är inte helnöjd med resultatet, men det är ju inte så viktigt när man ska öva på att vara lite kreativ.

Lista på andra kreativa AEDM finns här.

1 kommentar:

Fia sa...

Men du är ju helt fenomenal Åsa. Så fina båda två!