lördag, mars 10, 2007

Dagens fråga:

Vad skulle du köpa eller göra om du vann 1 miljon kronor?

*Direkt boka resor till alla mina utspridda vänner runt om i Sverige.
*Boka in mig på ett spa och prova alla behandlingar som jag tycker skulle passa mig.
*Jag skulle köpa nya kläder. En ny garderob enligt min färgkarta. Kanske först gå på färganalys så det blir rätt.
*Åka till USA och hälsa på släkten.
*Ta MC kort och köpa en motorcykel.
*Ge bort pengar till Cancerfonden.
*Resten skulle jag lägga på ett fint hus.

Det kommer mera frågor och svar framöver. Jag har fått en så fantastisk pressent! TACK MARIE!!! Jag ska svara på 100 frågor. Ni får inte läsa alla för jag vill vara lite hemlig med en del av frågorna.

Vi har varit och tittat på två hus idag. Det ena var vint och snett överallt och det andra var det bara ett garage men det var fint. Vi får se.

Sedan fikade vi i Högbo. Gott!

Jaha, vem vinner i kväll nurå? Jag satsar på The Ark.

Jag var ut på puben med en kompis i går. Det var länge sedan jag var på en pub. Jag förstod varför efter ett tag. Det var trevligt till klockan närmade sig 21.30 sedan kom två killar och försökte ragga på oss genom att nästan knuffa av mig från barstolen och prata jätte högt och skrikskratta åt saker som inte alls var roligt. Sedan ringde min kompis föräldrar och räddade oss. Jag fick åka bil hem.


1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

*vinkar* Hej hej, vännen! Vad kul att du gillade idéen! OCH så spännande att få lite svar här!
Jag hoppas verkligen att du vinner en miljon och kan förverkliga dina härliga önskningar. Speciellt den första... och jag skulle kunna tänka mig att följa med på SPA. Är det ok med dig? ;-)

Vet du, Robert har gjort klart min hemsida och vi lade ut den innan ikväll. Du är med på ett foto och jag tänkte höra om du gillar att vara med, eller om du vill att jag suddar bort dig? Maila mig hur du vill göra: marie(snabel-a)robe.nu
Adressen till hemsidan är marie.robe.nu. Du är med på ett foto i Journal Art Challenge-galleriet, så du slipper leta dig igenom allt! Skriv gärna en hälsning i gästboken.
Kramar i massor! Sköt om dig!

Marie