onsdag, mars 14, 2007

Pryl

En pryl som betyder mycket för mig är min ipod (...eller nej, allstså en pryl som betyder mycket för mig.) Ok, datorn (...men gud vad ytligt). Mina glasögon... (vaddå är det en pryl? Känns inte som det. Nej vad svårt! Vad är en pryl? En sak? Jag tänker på en teknikpryl.) Ah! Jag vet...MOBILEN! Den kan jag inte vara utan. Jag måste ha den med överallt. (Ytligt igen...sorry) Annars kom jag på att jag periodvis alltid har med mig kladdbok och pennfodral i väskan. Det är viktigt. Man kan se det som ett kit och då räknas det som en sak eller en pryl. (Bättre svar, lite mer bohem och konstnärligt. Ok, jag nöjer mig med det)

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

:-D

(detta var ju en stålande idé, men egentligen är det lite sorgligt också, för jag märker att jag saknar dig mer och mer)

Kram, Marie