onsdag, maj 09, 2007

Fryssen

Gud vad det är kallt idag! Brrr.... Änderna är kvar och i morse ville de ligga och mysa i sin lilla låda. Jag måste komma ihåg att ta med mig kameran i morgon så ni får se hur de ser ut. Om de är kvar vill säga. När jag gick hem var de fortfarande kvar. Jag kan inte gå en annan väg hem längre. Måste gå förbi dom.

Jag har inte tagit en fråga på länge nu. Har varit så mycket annat som har kommit och ställt sig före i kön. Just nu är det för sent och jag ska gå och lägga mig. Men det kommer.

God natt

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

Äsch! Du vet att det inte är någon press med frågorna! Bara när du vill och känner att du hinner med!
Förresten så är din burk, bok och några frågor med i Scrapbooking m.m. (svensk scraptidning) som månadens tips. Kanske kan det inspirera fler till att göra såna lådor med frågor till nära och kära?

Ruggigt väder även i skåne... regn och kallt. Brrr... Riktigt pysselväder :-D