söndag, maj 13, 2007

Lite bilder

Jag har tömt min kamera och mobil på lite bilder. Här är några att titta på.

En av mina damer som jag har börjat göra. Det är ståltråd, broderat papper och bubbelplast. Vet inte var, hur och när de ska visas ännu. De vill inte synas så mycket än.


Här är min första pipkrage! Jag har aldrig sytt en sån förut. Nu har jag sytt två stycken. Riktigt roligt faktiskt och jag är mycket stolt över det. Hoppas att den kommer att vara med i föreställningen också.


Hitta rådjuret heter den här leken. Hemma hos Jan på morgonen stod ett rådjur vid de små träden till vänster i bild. Jag kastade mig efter telefonen för att ta ett kort och rådjuret hann förstås springa iväg. Den som först ser den vinner! :-)


Det var allt för idag!
God natt!

3 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

Jag älskar dina damer! De är såååå söta! Hoppas de samlar mod och vill visa sig längre fram.

Pipkrage! WOW! Hur mycket syr ni som inte kommer med i föreställningen? Ungefär, alltså. Är det ofta något tas bort? Men det är väl klart att pipkragen måste vara med?!!! ;-D

Fotot på rådjuret var verkligen i sista sekunden!!! Snabb reaktion från dig! Där jag bodde i Borås var det också rådjur i trädgården vid ett par tillfällen. Vackra djur, men jag minns att husägaren var inte så lycklig över dem då de åt blommor och buskar.

Kul med foto!

Åsa sa...

Jag hoppas att pipkragen kommer med. Ibland kan det vara hela plagg som inte kommer med i föreställningen. Det kan ändras i sista sekunden. Nu tror jag att det inte kommer att bli så, skådespelarna kommer att ha samma kläder på sig hela tiden. Det kan vara annorlunda om de ska dubblera roller. Kanske man har sytt en par byxor som de inte hinner få på sig och då tas dom bort och de löser det på annat sätt.

Kul att du gillar damerna! Jag hoppas också att jag kan visa dom någon gång.

Det är du som har inspirerat mig med foto. Ska fösöka ta mer bilder.
Kram!

Marie - Med mina händer... sa...

Ok, tur att det inte är mer som plockas bort från föreställningen! Ganska otacksamt jobb liksom.

*skrattar* Ja, man kan nog inte fota FÖR mycket!!! Och de går alltid att radera i efterhand. ;-) Vårt minneskort i kameran klarar 574 bilder (så som storleken på fotona är inställd nu) så det är så lätt att trycka av ett par bilder extra.

Kram tillbaka!