lördag, maj 26, 2007



En har dragit sig ur.... Det är 3 kvar inkl oss. Pirr pirr....

4 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

*håller tummarna så det gör ont*

Marie - Med mina händer... sa...

Nu har jag nästan kramp i tummarna... ;-)

Åsa sa...

Nu kan du släppa taget! Vi vann! Ska skriva kontrakt i morgon så ingen kommer och tar det ifrån oss. Det blev 1.320.000kr. Trodde inte det faktiskt. Hade önskat att det skulle sluta på 1.1 - 1.2. Det är ju ett väldigt litet hus också, men jag tror att det kommer att passa Jonas och mig bra. Annars så får vi väl sälja. Inte illa att shoppa hus på sin födelsedag va? Eller nästan... det är ju i morgon jag fyller, men ändå, vi ska ju skriva kontrakt då.
Jag återkommer. Kram!

Marie - Med mina händer... sa...

Hipp hipp HURRA! Vilken födelsedag!!! I dag är världens bästa dag för att du valde att komma till världen den 28 maj!!! Det borde ju bli en helgdag i almanackan, allmän flaggdag OCH man borde införa din favoriträtt på alla matbespisningar och restauranger!!! Super grattis!

OCH GRATTIS TILL HUSET!!! Iiiiiih! Det är ju inte klokt. Åsa Ericson, husägare. :-)
Åh, vad jag är glad för er skull!!! Vilken födelsedag!!!
Och ja, du måste återkomma med alla detaljer: när ni flyttar, vad er adress blir, foto på huset *nyfiken*

TJOHOOOO!!! :-D