torsdag, juli 12, 2007

Kvälls te igen

Sitter här med min kaviarmacka igen. Lika god och onyttig som igår.
Ni skulle se himlen ikväll. Alltså det är sååå vackert! Det är så svårt att beskriva och med risk för att bli tjatig så kanske jag ska avstå. Men det är ljusblå himmel, rosa moln och bergen längst, längst bort i horisonten är så där rosa grå som på dom där trolltavlorna av Sundsvalls konstnären Rolf Lidberg.... eller vad hette han?? Ja, ni vet kanske vilken jag menar. Kunde jag måla av himlen ikväll så skulle jag det. Men det kan jag inte. Synd.
Plötsligt i paus så kom en häst och vagn och med en häst som gick bakom vagnen. Jätte fina hästar. Jag tror det var nordsvenska. Dom är så stora och vackra.
I morgon är jag ledig! Härligt! Jag ska bara slappa. Ingen tvätt och inget att stryka. Det är nämligen en jätte happening på stenegård i morgon så vi får inte spela teater då. Status Quo kommer hit och spelar. Gissa hur måga biljetter som är såld...... 5000-6000!!! Kan ni fatta det? Status Quo! Om det hade varit Rolling stones eller nåt. Jag fattar ingenting. Jag får gå in gratis om jag vill. Jag har fribiljett. Jag fick den av sångaren nämligen. Ha, ha!! Skojade bara. Kanske jag går och tittar i alla fall.... Bara för att se på folk. Eller kanske digga till What ever you want, what ever you need.... tada tada tada tada. :-)

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

*skrattar* Klart du ska gå! Hur ofta får du en chans att se det gamla gänget?!! ;-)
Och vilket ös det kommer att vara. Kom just på att du är där kanske just nu?
Du måste ju berätta hur det var. Och vad kossorna tyckte om det.

Det låter ju som om du har det bra... även om det är fullt upp. Jätteglad att du tog med datorn, har saknat dig så!